Why are you reading this? Scroll down for the good stuff.

So.. I wake up.. Thinking damn.. I don’t wanna wake up.. I get ready to go out early so I can bring the baby to her sitter & playgroup day.

Lucky me the sitter can’t make it to playgroup so I can relax and have breakfast..

Guess what sweet wonderful chewable issuable squeezable baby decides to fall back asleep??

You guessed it.. Mine..

I get her stuff ready to go.. I sit and have my coffee.. And do a little surfing online to try and make some money..

I look at the time and realize.. I gotta get going..

Crap.. The baby is still sleeping..

Crap.. She needs another diaper change..

Crap.. She wants to nurse before she goes..

Okay.. Time to go..

Crap.. Half way to where the sitter is going to meet me and I realized I forgot my uniform.. I have to turn around and get it..

I finally get the baby to her sitter and I left my darn bus pass in the stroller..

There goes my bus.. *bang head on mental wall while chasing down sitter*

And.. Miss another bus on the way back.. Third one doesn’t take me to work..

Now I am on bus number 4 & am gonna be late for work..

It must be Monday..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Tag Cloud

%d bloggers like this: